درمان ها و تجهیزات تخصصی فیزیوتراپی رسا

فیزیوتراپی 27 خرداد, 1398 10/18/2019
درمان ها و تجهیزات تخصصی فیزیوتراپی رسا

در کلینیک تخصصی فیزیوتراپی رسا درمانها و تکنیکهای فیزیوتراپی بصورت حرفه ای با جدیدترین روشهای روز استفاده میشود.

طب سوزنی (سوزن خشک و آکوپانکچر) و درمانهای دستی که شامل ماساژ درمانی، کشش با دست، ریلیز، موبیلیزیشن و .. است، که امروزه به عنوان درمان اصلی در فیزیوتراپی بکار میرود، در کلینیک رسا توسط متخصصین برای درمان طیفهای وسیعی از بیماریها استفاده میشود.

استفاده از تجهیزات روز دنیا مانند لیزرهای پیشرفته، مگنت تراپی، شاکویو، دیاترمی، یبوفیدبک، الکتروتراپی درکلینک رسا صورت میگیرد.
همچنین اختصاص وقت کافی و دقت درمانگر برای هر بیمار از الویتهای اصلی این مجموعه است.

درمان انواع آرتروز، گرفتگیهای عضلانی، فلج صورت (Bell's Palsy)، دردهای مربوط به کمر، زانو، آرنج، گردن، دست، کتف، لگن و فیزیوتراپی برای بازتوانی بعد از جراحیهای مختلف و ضعف های ناشی از بیماری های مزمن اعصاب مانند سکتههای مغزی، MS و پارکینسون در کلینیک رسا انجام میشود.

همجنین استفاده از روشهای مختلف درمانی فیزیوتراپی برای پیشگیری از برخی جراحیهای احتمالی امکان پذیر است.

درمان خارپاشنه، تنیس البو با استفاده از شاک ویو، همچنین فیزیوتراپی برای زنان باردار بصورت تخصصی بدون عوارض جانبی برای درمان دردهای سیاتیکی، لگن و گرفتگیهای مزمن عضلانی انجام میشود.

مگنت تراپی برای کاهش التهاب، درمان آرتروز، کمردرد و بازتوانی پس از جراحی

لیزرتراپی برای کاهش درد و التهاب

دیاترمی (SWD) برای ایجاد گرمای عمقی برای درمان بیماریهای مفصلی، عضلانی و فیزیوتراپی زنان برای رفع چسبندگی زخم بعد از جراحی و درمان نازایی کاربرد دارد.

استفاده از Air compressing برای کاهش ورم به داخل گره های لنفاویی. این دستگاه همچنین در افزایش جریان خون اندامهای فوقانی و تحتانی موثر بوده و میتوان آن را به عنوان ماساژ کلی اندام در مواردی که ایسکمی و کاهش جریان خون در ناحیهای از بدن رخ داده است استفاده نمود.

خدمات تخصصی برای درمان انحراف ستون فقرات (اسکولیوز) با استفاده از تکنیک های نوین درمان دستی و تمرین درمانی صورت میگیرد.

در خیابان شریعتی مراکز فیزیوتراپی متعددی وجود دارد، یکی از این مراکز که دستگاه های پیشرفته و به روزی را استفاده می کند.فیزیوتراپی رسا می باشد.فیزیوتراپی رسا به عنوان یکی از مراکز پیشرفته فیزیوتراپی در شریعتی می باشد. فیزیوتراپی در شریعتی

نظرات کاربران

اولین نفری باشید که نظر می دهد

ثبت نظر به این مقاله

ثبت